Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Bra start, Thoresen!

Du framträder som kommunens allt-i-allo, men mitt förslag är att man avlastar dig detta och tar hjälp av marknadsföringsproffs, som skapar ett slagfärdigt exponeringsfönster för Glada Hudik.

Annons

I insändare ( 2/9 ) marknadsför du på ett utomordentligt sätt kommunen Hudiksvall för HT:s läsare. I andra insändare från olika HT-läsare har också uttryckts glädje och stolthet över framåtandan i vår kommun. Men vad dessa insändare uttrycker, är ju en önskan att det skapas ett fönster utåt för din berättelse, så att den inte stannar bara i HT:s läsekrets.

Du framträder som kommunens allt-i-allo, men mitt förslag är att man avlastar dig detta och tar hjälp av marknadsföringsproffs, som skapar ett slagfärdigt exponeringsfönster för Glada Hudik. Det kan sedan synas i alla upptänkliga sammanhang i landet och även utanför.

Det upplevs som att det i kommunadministrationen finns en rädsla för marknadsföring, vilket i så fall är förödande för allt positivt på gång, som Thoresen berättar om.

Låt nu spridning av det stora Glada Hudik-begreppet också länkas in i positivt på gång! Där finns allt att vinna, inget att förlora.

Jarl Karén igen

Glada Hudik

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Mer läsning

Annons