Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Är det fullt hos Söderhamn Nära?

Har Söderhamn Nära de kunder de behöver? undrar Greta Spjuth efter att inte ha fått svar i tid från företag. Hon får Svar direkt av Söderhamn Nära.

Annons

13 augusti 2015 mailade jag en förfrågan om prisförslag till mig som eventuellt ny elkund. Upplyste också om att kontraktet med min nuvarande elleverantör skulle upphöra i början av september 2015. Samma dag tackade Söderhamn Nära för mailet och skrev att de skulle höra av sig. Inget erbjudande kom och nu är jag fortsatt kund hos mitt gamla elbolag.

Greta Spjuth

Svar direkt

Du är naturligtvis alltid välkommen som kund hos oss på Söderhamn NÄRA. Något har gått fel internt i informationsflödet under semesterperioden och vi ber om ursäkt för detta.

Vi ber dig att åter igen ta kontakt med vår kundservice så att vi får möjlighet att ge dig information om vad vi kan erbjuda dig som elkund hos oss.

Lena Sandin

personal/kundservicechef, Söderhamn NÄRA

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Mer läsning

Annons