Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Det är inte kundens fel

Nordea Bank förklarar i insändare 15/9

Annons

att transaktioner på kontor är dyra för att det är så få kunder som kommer till kontoren med sina bankärenden. Konstigt!

Att det kommer få kunder till kontoren beror på att vi inte är önskvärda där, för att få hjälp med våra kontantärenden. Det finns för övrigt knappt några kontor att komma till. De har undan för undan lagts ner, och de som finns kvar vågar man knappt gå in i. Det känns som om man är mest till besvär. Samtidigt ökar alla avgifter.

Det är inte vi kunder som har drivit på den här utvecklingen. Skyll inte på oss. Bankerna vill ha kundernas pengar, men vore väl allra nöjdast om de slapp få kunderna med på köpet.

Trött söderhamnare

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel