AnnonsMyBeat

Därför bytte Harry och Elisabeth mobiloperatör – hyllar MyBeat: "Otroligt bra kundservice"

Det finns massor av mobiloperatörer på marknaden, men det är svårt att välja rätt. Det vet Harry Krokfors och Elisabeth Nyman. För några år gick de över till MyBeat – och båda två är eniga om att deras kundservice är oslagbar. – När jag ringer till MyBeat svarar de på en gång. De är alltid otroligt hjälpsamma, säger han.

Harry Krokfors och Elisabeth Nyman är överens – MyBeats kundservice är oslagbar.

För tre år sedan bestämde sig Harry Krokfors, 82, och hans fru för att byta mobiloperatör. De var inte nöjda med sitt nuvarande abonnemang eller bolagets kundservice. De möttes alltid av långa telefonköer och när de väl kom fram fick de ett opersonligt bemötande.

– När jag hörde talas om MyBeat och bestämde vi oss för att byta. Det som jag tycker om med dem är att de är ett litet bolag med bra täckning och kundservice. De erbjuder inte bara chatt utan det går att ringa till dem. De svarar dessutom alltid efter några signaler, säger han.

Harry Krokfors berättar att det var jätteenkelt att byta till MyBeat. Det går att fylla i en beställning på deras hemsida, men han valde att ringa till deras kundcenter.

– Det var inga problem. De var så trevliga och sa till och med "hej Harry". Det gör de varje gång jag ringer dit. De stora bolagen skulle aldrig nämna en vid namn. Vi är jättenöjda med våra abonnemang och vi har även övertalat vår dotter att byta mobiloperatör. Hon betalade dubbelt så mycket som mig och min fru i avgift varje månad – och det gick inte att komma fram till deras kundcenter heller. Hon är också jättenöjd med MyBeat, säger han.

Läs mer, se aktuella erbjudanden och teckna ditt abonnemang hos MyBeat här

Elisabeth Nyman, 57, hörde talas om MyBeat på sociala medier för två år sedan. Hon blev nyfiken och nappade på ett senior-erbjudande.

– Jag valde MyBeat eftersom deras hemsida är enkel och överskådlig. De har även jättebra kundservice. De är inte som andra bolag där man får sitta i telefonkö i 50 minuter för att sedan få höra att de inte kan hjälpa en. En del mobiloperatörer har inte ens ett telefonnummer, det går bara att chatta med dem. Det tycker jag inte om, säger hon.

Jag kommer aldrig att säga bort MyBeat igen. Jag har bytt klart.

Elisabeth Nyman kan inte hitta något som är negativt med MyBeat. Förutom deras hyllade kundservice har de hög surfhastighet, lågt pris och ingen bindningstid.

– Men för ett tag sedan bestämde jag mig för att byta mobiloperatör. Det var dumt. Jag bytte snabbt tillbaka. Jag kommer aldrig att säga bort MyBeat igen. Jag har bytt klart. Tjejerna i växeln var jättetrevliga när jag ville komma tillbaka. De ringde även upp mig för att kolla att allt var okej. Det är bra kundservice, säger hon.

Så funkar det – läs mer om MyBeat och se aktuella priser och erbjudanden

Om MyBeat

● Sedan starten har MyBeat fokuserat på att göra det enkelt för kunderna. Förutom att ha smidiga abonnemang med många valmöjligheter så är det viktigt för dem med nöjda kunder. Du når därför My Beat både på telefon, via deras kundcenter-sidor på webben, mail eller facebook. 

● Ingen faktureringsavgift 

● Ingen uppstartskostnad 

● Ingen bindningstid

● EU inkluderat i paketet

● Fastnummer till mobil 

Ovan artikel är framtagen av Bonnier News Brand Studio och MyBeat och är ej en artikel av nyhetsredaktionen.

Denna text är en annons producerad av Bonnier News Brand Studio och inte av Helahälsinglands redaktion. Vill du veta mer om hur vi arbetar med denna typ av material får du gärna kontakta oss på cm.native@bonniernews.se
Hej! Vi använder cookies.
Vi gör det för att förbättra funktionaliteten på sajten, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att allt fungerar som det ska.
Vår policy